AULA

Her kan du finde viden om hvordan du opretter dig på AULA, vores intranet platform.

Aula app - login - YouTube

Information til forældre og elever – Aula (aulainfo.dk)

Når dit barn starter i Gørslev Børnehus, vil I automatisk blive oprettet på AULA. I vil modtage login og kode, og skal derefter selv opdatere jeres kontakt oplysninger.

AULA er der hvor i som forældre kan følge med i hverdagen, aktiviteter, vigtige opslag, datoer med begivenheder, billeder og selv plotte komme/gåtider ind, samt skrive beskeder og melde barnet syg/ferie/fridag. I finder også kontakter til andre børns forældre, og medarbejderne.

Vi forventer, at I som forældre orienterer jer på AULA, så I er opdaterede - men også at i får glæde af platformen, da denne dimension også giver et dejligt indblik i jeres barns hverdag.